Grafický design I → HANK

HANK



Autor: Kristýna Onallah

Rok: 2021

Kategorie: logo a vizuální styl webdesign

Ve své klauzurní práci jsem se zabývala redesignem webu české značky HANK, která se zabývá pohodlným, jednoduchým a i elegantní oblečením a také umožňují potisk (vlastní či už navrhnutý) sítotiskem na jejich produkty. Při tvorbě redesignu webu jsem si musela uvědomit jak samotný web funguje, všímat si drobností a také docílit toho, aby web odpovídal jak značce, kterou prezentuje tak, aby byl pohodlný pro uživatele. K tomu mi dopomohla myšlenková mapa, kterou jsem si před začátkem sepsala. Při analýze původního webu jsem narazila na mnoho chyb, které jsem musela vyřešit, např. mnoho složek v menu (některé i zbytečné), u některých stránek odlišné rozpoložení…
Značka Hank je velmi minimalistická, a také tohoto pravidla jsem se držela. Na staně např. dámské šaty je pouze 9 produktů, což mi umožnilo více prostoru a také si s ním více pohrát. U každého produktu jsem vybrala dvě fotografie a využila možné varianty barev produktu, jako pruhy za fotografiemi, který slouží jako grafický element.
Tento projekt mi pomohl si uvědomit, jak samotný web funguje, a že je důležitých mnoho aspektů, který si jako designeři musíme uvědomovat a umět se vcítit na okamžik do obyčejného uživatele webu. Dokázat najít hlavní niť mezi uživatelem a samotné značky.